VERPAN krzesło SERIES 430 mosiądz
Opis
VERPAN krzesło SERIES 430
SERIES 430 to perełka w dorobku Vernera Pantona, odkryta na nowo przez VERPAN. Jako jedyna ze wszystkich projektów krzeseł ma standardową podstawę o 4 nogach.
Seria trafiła na rynek w 1967 roku, jednak jej produkcja nie była kontynuowana w późniejszym czasie. W 2015 VERPAN postanowił dać jej drugą szansę. Bazując na oryginalnych szkicach Vernera Pantona producent odświeżył design i zaprezentował go w nowej, nowoczesnej wersji. Seria składa się zarówno z krzeseł do jadalni, jak i hokerów o różnych opcjach tapicerowania i kolorach konstrukcji. Cechą charakterystyczną jest wyprofilowane siedzisko i oparcie w kształcie elipsy. SERIES 430 ma na celu zapewnienie komfortu fotela, jednocześnie spełniając funkcję krzesła do jadalni. Malowany stelaż występuje w kolorze białym, czarnym, burgundowym, jak i mosiądzu oraz szczotkowanej stali. SERIES 430 to wielofunkcyjne krzesła, które są doskonałym wyborem do jadalni, restauracji, jak i biur. Dzięki szerokiej gamie wykończeniowej, z łatwością można dopasować je do każdego stylu pomieszczenia.
Materiał:
tapicerowane siedzisko / stelaż - mosiężny
- szerokość: 54 cm
- średnica siedziska: 46 cm
- wysokość: 82 cm
- głębokość: 51,5 cm
- wysokość siedziska: 47 cm
Dostępne opcje tapicerek:
Podana cena dotyczy mebla tapicerowanego tkaninami z 1 GRUPY CENOWEJ. Wybór tkanin z 1 grupy cenowej znajdziesz poniżej.
W przypadku zainteresowania tkaninami z pozostałych grup cenowych prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszymi doradcami.
Producent: Verpan
Projektant: Verner Panton
Verner Panton (1926-1998) to duński projektant o inspirującej, barwnej osobowości, który swoimi niekonwencjonalnymi projektami zdecydowanie wyróżnia się w szeregu mistrzów duńskiego wzornictwa. Designer uznawany jest za jednego z najbardziej wpływowych, duńskich projektantów XX wieku, jak i twórcę pierwszego w historii krzesła z jednego kawałka plastiku - Panton chair. Znany jest z tworzenia bardzo innowacyjnych w tamtym czasie, prowokujących projektów oraz eksperymentowania z nieznanymi materiałami, nowymi formami i technologiami. Jego futurystyczny styl z lat 60, mocno zakorzeniony w pop kulturze i cechujący się mocną paletą barw, zyskał ogromną popularność dopiero pod koniec XX wieku. Poprzez swoje barwne, zadziorne dzieła, projektant pragnął prowokować do wykorzystywania wyobraźni, inspirować do przełamania szarej rzeczywistości i zachęcać do tworzenia niezwykle ekscytującej, barwnej przestrzeni.