&Tradition krzesło Pavilion AV1 dąb
Opis
&Tradition krzesło PAVILION AV1
Krzesło PAVILION AV1 zostało zaprojektowane przez projektantów Anderssen & Voll z myślą o wielofunkcyjności oraz kultowym pawilonie Langelinie w Kopenhadze. Zadaniem duetu projektanckiego było zaproponowanie krzesła, które idealnie sprawdzi się w użytku masowym. Jednocześnie musiało spełniać warunek łatwego przechowywania z jednoczesną oszczędnością przestrzeni. Tak powstał PAVILION AV1, który wykorzystywano we wspomnianym kultowym pawilonie.
Krzesło PAVILION jest przewiewne, a smukłe ramiona i nogi nadają mu lekki wygląd. Teraz dostępny w nowoczesnej chromowanej ramie. Forma PAVILIONA umożliwia przechowywanie krzeseł jedno na drugim (do 10 szt.)
PAVILION AV1 jest dostępne w trzech wariantach kolorystycznych. Krzesło wykonane jest z giętych rur stalowych i forniru tłoczonego. Fornirowane oparcie i siedzisko wykończono lakierem PU. Wszystkie krzesła są wyposażone pod siedziskiem w tłoczone, plastikowe tace.
W przypadku czarnej podstawy dostępne są minimum 2 krzesła.
Wymiary:
Szerokość: 52,5 cm
Wysokość: 76,5 cm
Głębokość: 50 cm
Wysokość siedziska: 46 cm
Parametry techniczne:
materiał: Rury stalowe i fornir tłoczony
kolor: dąb lakierowany / czarna lub chromowana podstawa
dostępne wykończenia:
- dąb lakierowany
- czarny dąb lakierowany
- lakierowany orzech
Podstawa:
- stal malowana proszkowo na czarno
- podstawa chromowana
certyfikaty:
- Produkty FSC® są wykonane z drewna pochodzącego ze zrównoważonych lasów.
- Krzesło jest testowane pod kątem wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa zgodnie z normą EN 16139 poziom 2 – ekstremalne użytkowanie.
Zobacz specyfikacje techniczną TUTAJ.
Producent: &Tradition | Dania
Projekt: Anderssen & Voll
Zamiast być definiowanym i ograniczanym do określonego sposobu bycia, Anderssen & Voll wolą być otwarci. Opracowują projekty napędzane emocjami. Ich ogólnym pragnieniem jest tworzenie projektów z duszą. Ożywić coś nieożywionego. „Nie podchodzimy do tego dogmatycznie”, mówią Anderssen i Voll. „Jesteśmy całkiem otwarci. Zaczynamy projektować i przyglądamy się, jak dzieło nabiera własnej osobowości. To prawie tak, jakby tchnąć w to życie”.