GAN RUGS dywan DUNA
Opis
GAN RUGS dywany DUNA
kolekcja KILIM
Technika kilimu jest jedną z najstarszych technik tkactwa w Europie. Kilimy produkowane są ręczną metodą, używając tylko nici, ciasno splatając wątek i osnowę na krośnie, a w rezultacie otrzymując gładką i płaską powierzchnię bez węzłów. Stworzony materiał jest lekki niczym tkaniny dekoracyjne i pozwala na całkowitą dowolność w projektowaniu wzorów.
DUNA. Najbardziej śródziemnomorska kolekcja od GUN. Wzory niczym niebieskie smugi akwarelowej farby na miękkiej wełnianej tkaninie. Obszyty czerwonym haftem przenosi do nas do ciepłego greckiego wnętrza w bielonym wapnem domu.
Wzór i kolor: niebieski, biały, czerwony haft (dwustronny)
Materiał: wełna
Technika produkcji: kilim ręcznie tkany
Wymiary:
- 150x200 cm
- 170x240 cm
- 200x300 cm
- 80x145 cm
- 100x400 cm
Przybliżona waga: 2/4/5/8/6 kg
Producent oferuje wykonanie w innych niż podane wymiary. Cena dodatkowego metra kwadratowego to w przybliżeniu 1217 zł - po dodatkowe informacje prosimy o kontakt mailowy sklep@anotherdesign.pl. Należy wziąć pod uwagę, że wówczas czas dostarczenia ulegnie wydłużeniu.
Projekt: GUN RUGS/ODOSDESIGN
Nasza praca skupiona jest na codziennym poszukiwaniu ponadczasowych podstaw oraz tworzeniu rzeczy, które będą połączeniem funkcjonalności, kreatywności i estetyki.
ODOSDESIGN - Luis Calabuig, María Mengual and Ana Segovia, czyli trójka przyjaciół z Walencji, których łączy uwielbienie dla przedmiotów o ponadczasowym pięknie i prostocie. Współpracują z takimi markami jak GANDIABLASCO, Bancaja, Sancal, Mobenia, Cambrass, do+ce, Babidu, Koo-International, a ich prace wystawiane są w galeriach w największych miastach na świecie.
GAN RUGS jest częścią hiszpańskiej marki GANDIABLASCA projektującej meble zewnętrzne z wykorzystaniem naturalnych i lokalnych materiałów i ręcznie robionych tkanin. Idea, która jej przyświeca to – współczesny design, tradycyjna produkcja. Markę stworzył José Gandia-Blasco w latach 80-tych XX wieku, chociaż jej początki sięgają 1940 roku, gdy była jeszcze małym rodzinnym biznesem. Wszystko rozpoczęło się od ręcznie robionych tkanin i choć rozgłos marce przyniosła kolekcja mebli – to właśnie miłość do tkanin jest tym, co ją do dzisiaj napędza.
Dzisiaj marka ma dwa główne cele – ręczny proces tworzenia produktów oraz wykorzystywanie naturalnych materiałów.