GUBI sofa 3-osobowa CROISSANT
Opis
GUBI sofa CROISSANT
CROISSANT to seria autorstawa duńskiego projektanta, w której skład wchodzi fotel wypoczynkowy i sofa o charakterystycznym kształcie "rogalika". Forma ta reprezentuje eleganckie, a zarazem zabawne podejście do tradycyjnej typologii fotelu klubowego Chesterfield. Fotel ten jest mocno zakorzeniony w latach 60, reprezentując ówczesny optymizm i oryginalne podejście do projektowania. Seria CROISSANT, według założeń projektanta, zaprojektowana jest tak, aby zapewniony był komfort niezależnie od kąta siedzenia. Wysublimowane rzemiosło, rzeźbiarska forma czyni sofę CROISSANT oryginalnym, niebanalnym elementem każdego wnętrza.
Materiał:
Tapicerka: tkanina lub skóra
Podstawa: olejowany lity dąb lub orzech włoski
Wymiary:
- głębokość: 88 cm
- szerokość: 230 cm
- wysokość: 67 cm
- wysokość siedziska: 35 cm
Tkanina obiciowa:
Kliknij w nazwę tkaniny, aby zobaczyć zdjęcia w wysokiej rozdzielczości oraz dostępne kolory materiałów (link przekieruje cię na stronę producenta).
Numer tkaniny prosimy podać w polu "UWAGI" podczas finalizowania zamówienia.
- Bonito - JAB
- Hot Madison Reboot - JAB
- Indianskop - Limonta
- Mica - Gabriel
- Natté - Sunbrella
- Relate - Kvadrat
- Tempt - Gabriel
UWAGA: Wymienione rodzaje materiałów stanowią wersję standardową (grupa cenowa A). W asortymencie marki GUBI dostępnych jest 6 grup cenowych tapicerowań, do których należą m.in. tkaniny marki KVADRAT, GABRIEL, JAB, a także skóry.
W przypadku wyboru innego obicia tapicerskiego niż zaproponowanego przy tym produkcie, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z naszymi doradcami.
Producent: GUBI
Projekt: Illum Wikkelsø
Duński projektant mebli Illum Wikkelsø (1919–1999) należał do grupy projektantów reprezentujących złoty wiek duńskiego wzornictwa w latach 50. i 60. XX wieku. Dzięki przejrzystej estetyce projektu i głębokiemu zrozumieniu materiałów był jednym z kluczowych designerów, którzy uczynili duński styl projektowania międzynarodowym fenomenem. Chociaż Wikkelsø pod wieloma względami był zgodny z estetyką projektowania swoich czasów, miał zarówno odwagę, jak i umiejętność rozwijania własnego innowacyjnego stylu, który często był ekspresyjny i zaskakujący, ale zawsze skupiał się na wysublimowanym rzemiośle i dbałości o szczegóły.