GAN RUGS dywan BACKSTITCH by Raw-Edges BUSY zielony
Opis
GAN RUGS dywany BACKSTITCH BUSY
kolekcja HAND LOOM
Zgłębiając tajemnice haftu - czyli techniki, z której GAN czerpie najwięcej dumy i siły - Raw-Edges odkryli jego nieoczywiste piękno na odwrotnej stronie. Kolekcja BACKSTITCH powstała w wyniku pracy nad poznaniem zasad tworzenia tego tajemniczego ściegu, którego piękno jest łatwo przeoczane. Skupiając się na kombinacjach kolorystycznych, rytmie wzorów, grubościach włókien i rzemiośle najwyższej jakości podkreślają, jak wspaniałe efekty można uzyskać gdy połączy się ciekawość i doskonałą niedoskonałość ludzkiej pracy.
Wzór i kolor: odcienie zieleni
Materiał: 100% wełna
Technika produkcji: kilim + haft
Wymiary:
- 170x240 cm
- 200x300 cm
Przybliżona waga: 7/11 kg
Dywany dostępne w poniższych kolorach:
Projekt: GUN RUGS/RAW-EDGES
Studio Raw-Edges to miejsce, gdzie pierwszą rolę grają kreatywność i ciekawość. Yael Mer and Shay Alkalay sami mówią, że ich praca polega na wywracaniu świata raz do góry nogami, raz na lewą stronę, a projektowaniu towarzyszą niezmiennie niespodzianki i humor. Widać to we wszystkim, co stworzą. W DNA Raw-Edges płyną kolory, wzory i ruch, a ich celem jest wydobycie z innych dziecięcej energii.
Ich prace znajdują się w największych światowych galeriach sztuki, a oni sami współpracują z takimi markami jak Louis Vuitton, Stella McCartney, Swarovski, Vitra i Kvadrat. Co roku otrzymują serię nagród i wciąż rośnie ich rozpoznawalność w świecie designu. By wymienić tylko kilka z nich - Elle Decoration, Edida Award, Wallpaper Design Award, IF award I Red Dot Award. Byli również wielokrotnie nominowani do nagrody Designs of the Year Award London Design Museum.
GAN RUGS jest częścią hiszpańskiej marki GANDIABLASCA projektującej meble zewnętrzne z wykorzystaniem naturalnych i lokalnych materiałów i ręcznie robionych tkanin. Idea, która jej przyświeca to – współczesny design, tradycyjna produkcja. Markę stworzył José Gandia-Blasco w latach 80-tych XX wieku, chociaż jej początki sięgają 1940 roku, gdy była jeszcze małym rodzinnym biznesem. Wszystko rozpoczęło się od ręcznie robionych tkanin i choć rozgłos marce przyniosła kolekcja mebli – to właśnie miłość do tkanin jest tym, co ją do dzisiaj napędza.
Dzisiaj marka ma dwa główne cele – ręczny proces tworzenia produktów oraz wykorzystywanie naturalnych materiałów.