FRANDSEN lampa wisząca BF 20 L matowa czarna
Opis
Lampa wisząca BF 20 to nowy projekt od Frandsen Design Studio, który jest efektem syntezy klasycznego rzemiosła z typowo skandynawskim funkcjonalizmem. Seria BF 20 jest dynamicznym połączeniem kulistych kształtów z prostą linią, dzięki czemu lampa jest pięknym uzupełnieniem minimalistycznych wnętrz, jednocześnie oferując fantastyczne oświetlenie najwyższej jakości. Lampa występuje w trzech rozmiarach.
Niepodważalna elegancja projektu z pewnością nada się do domowych wnętrz, restauracji czy nawet hoteli. Uniwersalizm lampy tkwi w jej minimalistycznym koncepcie- dzięki temu nie zaburzy wcześniej zaplanowanego dekoru, a jedynie doda lekko industrialnego stylu.
Materiał:
powłoka metalowa, wewnętrzna część pomalowana na biało
Kolor klosza:
czarny, matowy
Kolor kabla:
czarny
Wymiary:
- wysokość klosza: 21 cm
- średnica klosza: 38 cm
- długość przewodu: 300 cm
- podsufitka: 10 x 2 cm
Zasilanie:
- 220V
- wymagana żarówka E27 LED max. 25W, klasa energetyczna A-E
Producent: FRANDSEN
Projekt: Frandsen Design Studio
W 1968 roku Benny Frandsen, mając do pomocy jedynie dwóch chłopców, którzy pracowali dla niego po szkole, a przeciwko sobie 25 tysięcy koron studenckiego długu, w piwnicy własnego domu założył Frandsen Belysning. Firma rozpoczęła od produkcji dwóch typów lamp - kwadratowych i ikonicznych już BALL. Dziewięć lat później zdobywa pierwszą nagrodę podczas targów LIGHTSHOW w Londynie za serię halogenowych lamp "Black or White". Przez kolejne lata firma Frandsen sukcesywnie rozrasta się, a kolejne projekty zdobywają nagrody. 41 lat od założenia Benny Frandsen nie musi już martwić się żadnym studenckim kredytem, a firma przenosi się do nowej siedziby wybudowanej za 43 miliony koron.
Frandsen kieruje się zasadą "smak ponad cenę", dlatego wszystkie lampy produkowane są z materiałów najwyższej jakości. Frandsen nie uznaje kompromisów i konsekwentnie podąża ścieżką obraną kilkadziesiąt lat temu przez swojego założyciela - by tworzyć wysmakowane oświetlenie, które wniesie do domów klientów nie tylko światłość, ale także styl i pewien charakterystyczny ton.