AUDO COPENHAGEN pudełko FRAME 20 białe
Opis
Pudełka FRAME marki AUDO COPENHAGEN to jednocześnie niezwykle estetyczny, wytrzymały i funkcjonalny przedmiot do przechowywania drobnych akcesoriów. Wspaniale sprawdzą się na biurku jako podręczne organizery, w kuchni jako pojemniczki na przyprawy, a w garderobie jako puzderka na biżuterię lub produkty do makijażu. Dzięki temu, że dostępne są w trzech różnych rozmiarach i w wielu wariantach kolorystycznych stwarzają one niezliczoną wręcz liczbę kombinacji, idealnie dopasowując się do twoich potrzeb.
Kolekcja FRAME marki AUDO COPENHAGEN zaprojektowana została w 2013 roku przez Sørena Lassena - prawnuka słynnego Mogensa - z najwyższą dbałością o odpowiedniość względem oryginalnych dzieł tego jednego z najznamienitszych duńskich architektów. FRAME, podobnie jak inne produkty AUDO COPENHAGEN, oparta została na motywie metalowego kubika - idealnej bryły sześcianu związanej zarówno z filozofią modernizmu czy funkcjonalizmu, jak i minimalizmu - który stanowi podstawę całej kolekcji, wyznaczając jej estetyczny charakter. Stalowa rama wypełniona drewnem nabiera zupełnie nowych cech i funkcjonalności. W serii FRAME dostępne są pudełka, tacki oraz szafki różnej wielkości, które uzupełnić można o półki, przegródki, relingi oraz drzwiczki. Postaw je na podłodze lub powieś na ścianie tworząc zróżnicowaną pod względem rozmiaru i koloru kompozycję stanowiącą piękne i nietypowe miejsce od przechowywania, które sprawdzi się w każdym pomieszczeniu. Cała seria FRAME, od zawsze produkowana w Danii, wśród architektów i koneserów wzornictwa uchodzi za ikonę i absolutną klasykę światowego designu, którą już dziś możesz posiadać także i ty.
Materiał:
stal lakierowana / płyta CDF / melamina / fornir
Kolor:
biały
Wymiary:
- wysokość: 10 cm
- szerokość: 20 cm
- głębokość: 20 cm
Projekt: Mogens Lassen, Søren Lassen & BY LASSEN design team
Producent: AUDO COPENHAGEN
Mogens Lassen (1901-1987) był jednym z największych i najbardziej wpływowych architektów duńskich, pionierem duńskiego funkcjonalizmu. Inspirację stanowiły dla niego osiągnięcia niemieckiej szkoły Bauhaus, opowiadającej się designem minimalistycznym i szalenie funkcjonalnym. Motyw sześcianu oraz generalne skupienie na geometrii, symetrii i czystości formy, stały się leitmotivem całej jego twórczej kariery.