WSZĘDZIE JAK W DOMU
WSZĘDZIE JAK W DOMU

 


Patrząc na ujęcia pochodzące z najnowszej kampanii duńskiej marki HAY nie trudno o zachwyt. Piękne, naturalne wnętrza zalane porannym światłem podkreślającym zgaszoną biel ścian i rysunek drewnianych podłóg, wypełnione zostały przykładami najlepszego skandynawskiego designu. Przestrzenie zaaranżowane w ramach wystawy 3 Days of Design, która odbyła się pod koniec maja w kopenhaskiej, XVIII-wiecznej posiadłości Lindencrone stanowiły promocję najnowszej kolekcji marki oraz dookreślały jej przewodnią filozofię.

Aranżacje z 3 Days of Design, choć wydają się być domowymi, w rzeczywistości stanowią wizję tego, jak powinna wyglądać dobrze zaprojektowana i przyjazna dla użytkownika przestrzeń do pracy. W dobie freelance, coraz więcej osób pracuje bowiem zdalnie, wydzielając przestrzeń roboczą we własnych domach lub korzystając z ogólnodostępnych biurowych open space, czy miejsc publicznych, takich jak kawiarnie i czytelnie. Jak twierdzi Rolf Hay – współzałożyciel i dyrektor kreatywny marki:


"
Stworzone przez nas przestrzenie dotyczą zarówno życia prywatnego, jak i pracy, gdyż we współczesnym świecie podział na te dwie strefy staje się coraz mniej klarowny. Kiedy myślimy o designie przyszłości musimy wziąć pod uwagę zrównoważony styl życia, w którym praca i prywatność przeplatają się ze sobą – żyjemy tam, gdzie pracujemy i pracujemy tam, gdzie żyjemy.



Wychodząc naprzeciw dynamicznym przemianom współczesnego świata, marka HAY chce współtworzyć wnętrza jednocześnie dające komfort, przestrzeń do odpoczynku i kreatywnego namysłu oraz umożliwiające niezaburzoną interakcję i komunikację – zarówno tę biznesową, jak i prywatną. Miejsca jednocześnie funkcjonalne i ciepłe tak, abyśmy zawsze i wszędzie mogli czuć się jak w domu.

Pojemny asortyment marki uzupełniony o sezonowe nowości, m.in. nową wersję ikonicznych już i stanowiących fundament całej kolekcji HAY krzeseł ABOUT A CHAIR AAC 100 oraz zaprojektowaną w latach 50. XX wieku przez George’a Nelsona lampę BUBBLE (już niebawem dostępne na naszej stronie!), pozwolił na stworzenie wygodnych stref relaksu, inspirowanych klimatem rodzinnych jadalni sal konferencyjnych, wspólnych miejsc do pracy i nauki, czy otwartych kuchni będących jednocześnie miejscami spotkań. Wszystko to uzupełnione o wspaniałe, ciepłe kolory, drobne, cieszące oko akcesoria i dekoracje oraz rośliny.

A zatem: no place like… work!


Zobacz pełną kolekcję marki HAY na naszej stronie

Odwiedź stronę HAY

Zobacz całą kampanię 3 Days of Design











tekst: Aleksandra Kargul


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium