AnOther DESIGN
  • obsługa klienta: 784 014 183

  • pn.-pt. 10.oo-18.oo, sb. 10.oo-15.oo

  • SALON FIRMOWY

zaloguj

ulubione
do kasy suma: 0,00 zł
 

Zapisz się na newsletter i odbierz 30 zł na pierwsze zakupy o wartości min. 300 zł

FAQ

1. Jaki jest sposób odbioru towaru?

Produkty zakupione w naszym sklepie można odebrać na dwa sposoby:

1. Odbiór osobisty w salonie firmowym, przy ulicy Spokojnej 7 w Warszawie lub,
2. Zamówienie dostarczamy bezpośrednio pod adres wskazany w formularzu zamówienia.


2. Jaki jest czas oczekiwania na realizację mojego zamówienia?

Wysyłki realizujemy w każdym dniu roboczym. Towar dostępny w magazynie wysyłamy nie później niż 3 dni po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Towar na zamówienie wysyłany jest w terminie realizacji zamówienia wskazanym przy każdym produkcie. 


3. Czy mogę ustalić inny termin dostawy, bo np. nie będzie mnie w terminie dostarczenia przesyłki?

TAK. Wystarczy poinformować nas o tym fakcie wysyłając email na adres email: sklep@anotherdesign.pl lub kontaktując się z nami telefonicznie pod numerem: + 48 784 014 183.

4. Jak jest czas oczekiwania na produkty oznaczone hasłem „na zamówienie”:

Maksymalny czas realizacji zamówienia takich produktów wynosi 12 tygodni. Niejednokrotnie czas ten jest zdecydowanie krótszy. Prosimy o kontakt z naszym sklepem w celu ustalenia jaki jest czas oczekiwania na wybrany produkt. Dane kontaktowe do sklepu - adres email: sklep@anotherdesign.pl, nr tel.: + 48 784 014 183.


5. Czy jeśli złożę dwa oddzielne zamówienia mogę je otrzymać w jednej przesyłce aby zminimalizować koszty dostawy?

TAK. Oczywiście jest to możliwe jeśli w dniu złożenia drugiego zamówienia, zamówienie poprzedzające nie zostanie jeszcze wysłane do Państwa. Prosimy także pamiętać, że zamówienia o wartości powyżej 500 zł wysyłamy bezpłatnie.

6. Jakie są całkowite koszty złożonego zamówienia?

Na całkowity koszt zamówienia składa się cena produktu + koszty transportu przy transakcjach o wartości poniżej 500 zł. WSZYSTKIE PRZESYŁKI TOWARÓW KTÓRYCH WARTOŚĆ JEST WYŻSZA NIŻ 500 ZŁ WYSYŁAMY GRATIS. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

7. Jakie są koszty transportu produktu pod wskazany adres?

Przy zakupach o wartości powyżej 500 zł przesyłka realizowana jest GRATIS na terenie całej Polski. Przy zakupach o wartości poniżej 300 zł koszt przesyłki wynosi 19,90 zł.

8. Czy dostarczacie towar poza granicami Polski ?

TAK. Oczywiście realizujemy takie zamówienia, wówczas koszty transportu wyliczane sa indywidualnie.

9. W jaki sposób mogę zapłacić za złożone zamówienie?

Oferujemy kilka form płatności:

OPCJA 1: BEZPOŚREDNI PRZELEW NA KONTO ANOTHER DESIGN:

AnOther DESIGN Nadia Bońkowska

ul. Spokojna 7 lok. 1 
01-044 Warszawa
Nr rachunku bankowego: 80 1140 2017 0000 4902 0665 0933

 

OPCJA 2: ZA POŚREDNICTWEM „PRZELEWY 24”

System płatności internetowych umożliwiający płatność poprzez przelewy lub kartą kredytową.  Gwarancja bezpieczeństwa transakcji i poufności danych.


10. Czy mogę zamówić produkt w różnych opcjach kolorystycznych, wykończeniowych etc.?

TAK. Przy produktach występujących w różnych wariantach wykończeniowych istnieje możliwość wyboru preferowanego wykończenia, koloru etc.

11. Czy istnieje możliwość uzyskania rabatów?

TAK. Oferujemy specjalne rabaty:

- szczególnie ważni są dla nas nasi stali klienci. Jeśli zostało już zrealizowane u nas minimum jedno Państwa zamówienie i jesteście Państwo zarejestrowani w naszej bazie wówczas możecie Państwo ubiegać się o dodatkowy rabat na kolejne zakupy. W celu skorzystania z dodatkowego rabatu prosimy o kontakt z nami pod adresem email: sklep@anotherdesign.pl lub o kontakt telefoniczny pod numerem: + 48 784 014 183
-  po wpisaniu specjalnego kodu rabatowego,


12. Czy produkty kupione w AnOther DESIGN są objęte gwarancją?

TAK. Na wszystkie sprzedawane produkty objęte są roczną gwarancją. 


13. Czy mogę zareklamować odebrany już produkt?

TAK. Prosimy wówczas czytelnie wypełnić formularz reklamacyjny oraz przesłać go wraz z kopią dowodu zakupu na adres email: sklep@anotherdesign.pl lub pocztą na adres: AnOther DESIGN, ul. Spokojna 7 lok.1 , 01-044 Warszawa lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: + 48 784 014 183.

Wzór formularza reklamacyjnego znajduje się na dole strony w zakładce „pliki do pobrania”.

14. W jaki sposób mogę najszybciej odnaleźć produkt, którego szukam?

W naszym sklepie istnieją dwa sposoby odnalezienia szukanych produktów:

- wyszukiwanie za pomocą menu bocznego w zakładce "SKLEP" wyposażonego w kryteria opisujące dany produkt. Wybranie odpowiedniego kryterium skróci Państwa drogę dotarcia do konkretnego produktu.

- drugim sposobem jest wpisanie nazwy konkretnego produktu w pole wyszukiwarki, które znajduje się w rozwijanym pasku menu głównego. Prosimy wybrać opcję SKLEP a następnie wpisać nazwę produktu w pustym okienku i wybranie opcji SZUKAJ. Możecie Państwo także zawęzić pole wyszukiwania poprzez bardziej szczegółowe określenie kryteriów wyszukiwania w wyszukiwarce zaawansowanej. 

Jeśli znajdziecie Państwo interesujący Was produkt prosimy na niego kliknąć a wówczas zostanie wyświetlona pełna karta produktu zawierająca wszystkie informacje na jego temat.

 

Życzymy udanych zakupów

AnOther DESIGN

the best designed things

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium